گفتی:غزل بگو چه بگویم مجال کو                               شیرین من برای غزل شور و حال کو پر می زند دلم به هوای غزل، ولی                              گیرم هوای پر زدنم هست، بال کو؟ گیرم به فال نیک بگیرم بهار را                                     چشم و دلی برای تماشا و فال کو؟ تقویم چارفصل دلم را ورق زدم                                     آن برگهای سبِِِِزِِِ سرآغاز سال کو؟ رفتیم و پرسش دل ما بی جواب ماند                           حال سؤال و حوصله قیل و قال کو؟ قیصر امین پور پیمان جان سلام گفته بودی باز هم بنویسم . طنز بنویسم .حقیقتش من هیچ وقت طنز نمی نوشتم آنچه که بود دلم بود که می نوشت و من فقط  کاتبش بودم و بس.اما حالا اگر حوصله ای باقی مانده باشد باز هم می نویسم  سوژه زیاد روی دستم مانده اما دلم بر نمی دارد.شاید می ترسم شاید هم ...نمی دانم.دوست دارم از تو هم خبری بگیرم چه کار می کنی هنوز می نویسی؟با جایی همکاری داری ؟کارهای جدیدی خواندهای ؟ و...اما حکایت حالای ما حکایت همین شعر است .پیغامت بهم قوت قلب داد شاید همین چند تای نیمه کاره را دوبارخه از سر بنویسم.باز هم شاید.......