حقیقتش امروز داشتم فکر می کردم  چرا اکثر یادداشت هایم که در آنها خواسته یا خبری دارم با حقیقتش آغاز می شود .به این فکر کردم اصلا از کی این کلمه توی نوشته هایم آمد.بعد فکر کردم شاید من آدم خیلی رو راست و بی شیله پیله ای هستم. برای همین این کلمه را اول یادداشت هایم می نویسم.اما بعد وقتی سری به دفترچه ثبت دروغ هایم زدم دیدم توی 16 ساعت 19 دروغ گفتم.فکرکنم حالا شد بیست تا چون اصلا دفتر چه ای در کار نیست.یک بار توی همین برنامه های که هر سال تلویزیون واسه نوجوان ها می سازه برای اولین بار دیدیم.یک بچه پررو که اسمش را گذاشته بود مجری می گفت برای خودتان دفتر چه ثبت دروغ و ارزیابی نفسانی درست کنید.تا مدتها بعد از اون اتفاق هر وقت اون مجری را می دیدم یا حتی یاد اون اتفاق می افتادم خنده ام می گرفت. باور کنید من آدم دروغ گویی نیستم چند تا دروغی هم که گفته ام به خاطر بد ذاتی یا کج نهادی ام نبوده و فکر می کنم صرفا به خاطر یک جور نیاز عمیق روحی بود.به طور غریزی می آمد و از دست من هم کاری بر نمی آمد. همه این ها را گفتم تا مقدمه ای شود به این سوال که چرا همی کتاب هایی که معرفی می کنم جدید نیستند. دلایل مختلفی هست اول اینکه پول کافی برای خرید کتاب جدید ندارم.بعد دوم به این خاطر که من کتاب می خوانم اما بجز کتاب خواندن کارهای دیگری هم دارم که باید انجام بدهم برای همین در ماه 3 یا نهایتا 4 تا کتاب (غیر از کتاب های درسی) وقت می کنم بخوانم.سوم اینکه توی بلاگ فقط آنهایی را معرفی می کنم که به نظرم بالاتر از حد متوسط اند وارزش معرفی دارند.پیشنهاد این هفته من برای اکثر محصل ها که روزهای شلوغ پر از امتحان و کلاس جبرانی را پست سر می گذارند کتابی کم حجم اما فوق العاده است. نبوی است. تهرانجلسXBOX    ویژه ای از سید ابراهیم نبوی است.نویسندهای که اگر نگویم تعصب اما سمپاد دو اتیشه اش هستم. تهرانجلس مجموعه داستانی شامل ده داستان کوتاه طنز است. که طی 3 ماه 4 بار تجدید چاپ شد. به گمانم آنقدر تعلیق دارد که بشود توی یک نشست کلکش را کند..پس از دستش ندهید. تهرانجلس – سید ابراهیم نبوی – چاپ اول بهار 78 – نشر روزنه – (قیمت چاپ پنجم 395 تومان) الان فکر کنم 2000 تومانی واستون آب بخوره.